Klett Verlag d.o.o. • Udžbenici • Osnovna škola • Njemački jezik

    Wir Lernstationen

    Njemački jezik: Wir Lernstationen

    Cijena: 89 kn

    Wir Lernstationen je zbirka zadataka za učenje po postajama u nastavi njemačkog jezika u osnovnoj školi.

    Prvenstveno je namijenjen za rad od 4. do 6. razreda uz udžbenički niz Wir+, no kao dodatni materijal dobrodošao je u nastavi njemačkog jezika općenito.
    Zadatci omogućavaju razvoj svih jezičnih vještina (slušanja, govora, čitanja i pisanja) te utvrđivanje znanja iz područja leksika i gramatike.

    Zbirka zadataka Wir Lernstationen omogućava učenicima ponavljanje i utvrđivanje gradiva te samostalno ocjenjivanje napretka koje je neophodno za analizu usvojenih vještina i znanja.

    Zbirka se sastoji od šest cjelina (modula).
    Svaka cjelina posvećena je drugoj temi i sastoji se od popisa sadržaja, rubrike "Koliko znam?" te deset postaja s uputama za rješavanje zadataka, zadatcima, rješenjima i naputcima za učitelje.

    Za narudžbe više od 10 kom odobravamo popust od 15%.

    Ukoliko trebate bilo kakvu dodatnu informaciju stojimo Vam na raspolaganju!

    Metoda postaja:

    • stavlja učenika u centar nastave čime omogućuje učenje pomoću aktivnog sudjelovanja u nastavi,
    • usmjerena je na samostalan rad učenika koji sam odlučuje u kojoj društvenoj formi i kojom brzinom radi te kojim redoslijedom rješava zadatke,
    • omogućuje višeosjetilno učenje što pozitivno utječe na proces pamćenja,
    • daje mogućnost samostalnog organiziranja i kontrole procesa vlastitog učenja što pomaže razvoju učeničke autonomije,
    • omogućuje individualizaciju nastave u razredima u kojima se nalaze učenici s različitim stupnjem sposobnosti,
    • uči odgovornosti i suradnji s drugim učenicima,
    • razvija pozitivan odnos prema procesu učenja što pridonosi postizanju značajnih rezultata u učenju.

    Pravilna organizacija rada metodom postaja:
    • razmještaj klupa – označava promjene u obliku rada (npr. grupiranje klupa),

    • objašnjenje forme rada i uputa – prije pristupanja radu na postajama učitelj treba točno objasniti učenicima forme rada i upoznati ih s uputama,
    • označavanje postaja – na klupama se trebaju nalaziti informacija o broju i nazivu postaja,
    • broj postaja – potrebno je pripremiti 10 postaja, podijeljenih na nekoliko mjesta za rad (zavisno o broju učenika na jednoj postaji može se nalaziti od jednog do četiri mjesta za rad),
    • vrijeme – 45 minuta,
    • rubriku Koliko znam potrebno je dati učenicima prije početka rada te svratiti njihovu pozornost na konstantno dopunjavanje te rubrike,
    • točna rješenja potrebno je staviti na ploču i dati im naziv i broj sukladno oznakama pojedinih postaja
    • materijali – potrebno ih je pripremiti za sve učenike prije početka rada na postajama
    • ocjena i zaključci – nakon završetka rada učitelj treba ocijeniti aktivnost učenika i zajedno s njima izvući zaključke o radu s ciljem analize dobivenog znanja i vještina

    Zadaci učitelja:
    • fotokopira zadatke za svakog učenika,
    • sukladno naputcima za učitelje priprema dodatne materijale (npr. tablice, kutije, kartice s uputama, itd.),
    • priprema upute za rad na postajama,
    • priprema oznake koje sadrže broj i naziv za svaku postaju,
    • priprema točna rješenja,
    • mijenja raspored klupa u razredu (npr. grupiranje klupa) na način koji omogućuje učenicima rad na postajama,
    • na svaku postaju stavlja oznake, a na ploči točna rješenja,
    • na svaku postaju stavlja zadatke ili/i materijale neophodne za rad,
    • točno objašnjava učenicima na koji se način provodi rad na postajama,
    • provjerava rad učenika i pomaže im, ako je to potrebno,
    • nakon završetka rada provjerava rubrike Koliko znam i s učenicima izvlači zaključke o radu.

    Zadaci učenika:
    • rješava zadatke pomičući se slobodnim redoslijedom od postaje do postaje,
    • radi u društvenoj formi koju je sam odabrao (samostalno, u paru, u grupi),
    • radi brzinom koja odgovara njegovim mogućnostima,

    • uspoređuje svoja rješenja s točnim rezultatima, ispravlja eventualne pogreške i dopunjuje rubriku Koliko znam,
    • nakon završetka rada rubriku Koliko znam daje na provjeru učitelju i donosi zaključke o svom radu.

    Naručujem: kom.

    dodaj u košaricu dodaj u košaricu
    
    Vijesti
    10 godina s Vama!
    Izdavačka kuća KLETT VERLAG d.o.o., Zagreb prisutna je na hrvatskome tržištu od travnja 2004. godine. Uz prepoznatljiv PONS program za učenje stranih jezika, KLETT udžbenike za učenje njemačkoga jezika u osnovnim i srednjim školama te PLONK i ZNAM ZA ... Pogledajte više
    Novi kompleti za novi odabir 2014./15. - prilagođeni vama!
    Za novi odabir 2014./15. pripremili smo prvi i jedini niz međunarodnih udžbeničkih kompleta Wir+, Direkt neu i Team Deutsch neu, koji su usklađeni s hrvatskim Nastavnim planom i programom.Pozivamo vas da ih pregledate i prijavite se za prezentaciju u vaš... Pogledajte više
    iklett
    NOVI ODABIR
    Direkt neu
    Pogledajte više...
    Team Deutsch neu
    Pogledajte više...